🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این خاک ، بی تو بوی بد مرگ می دهد

(ثبت: 225261) فروردین 25, 1399 
این خاک ، بی تو بوی بد مرگ می دهد

 

آنجا که عشق زخمه ی خاصی نمی زند
بر قلب خسته تیر خلاصی نمی زند

ای همنشین حضرت باران به شوق ماه
دریا دم از دو مد اساسی نمی زند

از شب نپرس حال دل شب گزیده را
چون مدتی ست حرف حماسی نمی زند

این خاک ، بی تو بوی بد مرگ می دهد
نبضش برای هیچ تماسی نمی زند

عریان تر از قصیده ی پائیز می شود
هرکس که شانه زیر پلاسی نمی زند

شاگرد ناگزیر نگاه تو مدتی است
دستش به زنگ هیچ کلاسی نمی زند

حالا برقص بر لب ساحل که موج عشق
دیگر دم از بلوغ سیاسی نمی زند

#جابرترمک

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 25, 1399

    درود بر حضرت استاد ترمک

    مانند همیشه عالی و در اوج

    هم لذت برده و هم نگران شدم
    امیدوارم اتفاق بدی رخ نداده باشد.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  2. مينا امينی

    فروردین 25, 1399

    از شب نپرس حال دل شب گزیده را
    چون مدتی ست حرف حماسی نمی زند…

    درودها بزرگوار
    بسیار زیبا و به دل نشین
    قلمتان همواره سبز
    مانا باشید به مهر🌸🌸🙏

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 29, 1399

    سلام و احترام،
    لطفا در رأی گیری کارگاه نقد تعاملی
    شرکت بفرمایید:
    http://sherepaak.com/225005/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا