🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تصور کن جهان می شد اگر اشغال شاعر ها

(ثبت: 244427) دی 23, 1400 
تصور کن جهان می شد اگر اشغال شاعر ها

 

تصور کن جهان می شد اگر اشغال شاعر ها
غزل جای سیاست بود زیر بال شاعرها

کبوتر حاکم احساس شبنم سهم گل میشد
پرستو بال و پر می زد در استقبال شاعرها

قفس برچیده می شد میله ها برباد می رفتند
نفس آزاد می شد بعد استقلال شاعرها

زمین می شد تفرجگاه اهل آسمان شاید
زمان می شد شبیه آسمان ها مال شاعرها

چه تصویری تو از احساس باران در غزل داری
مرا هی می کشد چشمان تو دنبال شاعرها

تبسم کن غزل بنویس با لبخند خود بانو
بدا بر حال بدخواهان خوشا بر حال شاعرها

#جابرترمک

 

 

 

 

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    دی 23, 1400

    سلام موفق باشید شاعر مخصوص حاکم

  2. سلام و درود
    خیلی زیبا
    🌿🌿🌿🌷🌷🌷💐💐💐

  3. فریبا نوری

    دی 23, 1400

    بدا بر حال بدخواهان خوشا بر حال شاعرها

    سلام و درودها 🌷🌷🌷

  4. طارق خراسانی

    دی 23, 1400

    چه تصویری تو از احساس باران در غزل داری
    مرا هی می کشد چشمان تو دنبال شاعرها

    تبسم کن غزل بنویس با لبخند خود بانو
    بدا بر حال بدخواهان خوشا بر حال شاعرها

    سلام و درود

    بسیار عالی

    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  5. حسین شیرکوند

    دی 23, 1400

    🌺🌻🌹🌺🌻🌹🌺

  6. درود و مهر جناب ترمک ارجمند
    بسیار عالی سرودید ، دستمریزاد
    👏👏👏👏

  7. سلام استاد
    دو بیت آخر یک دفعه ارتباط عمودیش با بیت های قبل قطع شده یا من چنین فکر می کنم؟🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا