🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل یوسف شکسته ی زندان ندیده است

(ثبت: 236419) بهمن 28, 1399 
دل یوسف شکسته ی زندان ندیده است

 

هرکس که داغ زخم بیابان ندیده است
طعم شکنجه های پریشان ندیده است

از بس دروغ پشت دروغ از تو سر زده ست
اشک مذابِ آینه ، فنجان ندیده است

رودی که در مسیر خودش در تلاطم است
عمریست گریه کرده که طوفان ندیده است

طوفان چشیده را که ندارد هراس موج
احساس من شکستن پیمان ندیده است

زندانیان خسته جسارت مباح نیست
دل یوسف شکسته ی زندان ندیده است

هرگز کسی شبیه تو ؛ “جیران” نمی شود
قشلاقِ بی غرور مرا خان ندیده است

کمتر به این پرنده ی بی بال پیله کن
بیچاره مدتی است که باران ندیده است

#جابرترمک

 

 

 

 

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 28, 1399

    🏵🌷🏵🌷🏵🌷🏵

  2. طارق خراسانی

    بهمن 28, 1399

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

  3. طارق خراسانی

    بهمن 28, 1399

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

  4. امیر اصلانی

    بهمن 28, 1399

    درودها جناب ترمک

    بسیار زیبا و بدیع بود این شعر

    ریتم و آهنگ درونی خوبی را در خود جای داده است

    خوش ساخت و منسجم

    دستمریزاد

    💐💐💐💐💐

  5. کبری محمدی

    بهمن 28, 1399

    سلام
    شعر زیبایی میهمان شدم
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا