🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاریخ، چشمان تو را در من نخواهد دید

(ثبت: 235528) دی 28, 1399 
تاریخ، چشمان تو را در من نخواهد دید

 

من آخرین فصل دروغ داستان بودم
رنگ سیاهی در دل رنگین کمان بودم

از هفت درهای پیاپی رد شدم اما
غافل از اینکه پشت هر در پاسبان بودم

روزی بدست گرگ ها در چاه افتادم
روزی شبیه بغض های ناگهان بودم

تاریخ ، چشمان تو را در من نخواهد دید
از ابتدا من سرزمینی بی نشان بودم

از شاخه های سیب یک شب ساده افتادم
بازیچه ی خوبی بدست دیگران بودم

روی زمین بودی و در من شعر می خواندی
من سالها دنبال تو در آسمان بودم

جابرترمک

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 28, 1399

    سلام و درود

    عجب غزل زیبایی!
    دلمریزاد

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👌🌿

  2. حسین شیرکوند

    دی 29, 1399

    🌺🌷🌺🌷🌺🌷🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا