🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیای بی نگاه تو اردیجهنم است

(ثبت: 244131) دی 15, 1400 
دنیای بی نگاه تو اردیجهنم است

 

یک جرعه بوسه از لب تو شوق نم نم است
احساس من بدون تو دنیای مبهم است

کوهی که تکیه می دهمت صخره صخره شعر
آبی که شعر موج تو بسیار درهم است

زیر خیال روسریت می وزد نسیم
مویت هزار توی خیابان پر خم است

مشکین سرای زلف تو از ابتدای شعر
آئینه ی مکدر ماه محرم است

ما را ببر به کوچه ی چشمان آفتاب
باور بکن که سهم من از آسمان غم است

حیف از نگاه خسته ی باران که بعد تو
در شیب تند حادثه هایی مسلم است

در من بگرد و تکیه به ویرانه ها نکن
سرشانه های کوه غزل با تو محکم است

بانو بهشت من شده اصلن نگاه تو
دنیای بی نگاه تو اردیجهنم است

#جابر_ترمک

 

 

 

 

نظرها
  1. درود و احترام غزل زیبایتان پس از مدت ها غبار دلتنگی بسیار زدود
    🌺🌸🌸🌺

  2. طارق خراسانی

    دی 15, 1400

    در من بگرد و تکیه به ویرانه ها نکن
    سرشانه های کوه غزل با تو محکم است

    بانو بهشت من شده اصلن نگاه تو
    دنیای بی نگاه تو اردیجهنم است

    سلام و درود

    می دانم دوستمان داشتی که آمدی
    بمان که ما هم دوستت داریم

    خیلی زیباست استاد

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👏👏👌🌷🌿

  3. ماشاء الله 👏👏👏

  4. صفا یغمایی

    دی 15, 1400

    بسیار زیبا ودلنشین
    دستمریزاد
    درودها اُستاد💐💐💐

  5. فریبا نوری

    دی 15, 1400

    درودهای بیکران استاد گرانقدر

    🌷🌷🌷👏👏👏

  6. کوهی که تکیه می دهمت صخره صخره شعر

    درودها دوست قدیمی جناب ترمک
    درودها بزرگوارم
    درودها عزیزم
    درودها مهربانم
    درودها
    درودها
    درودها

    با جناب ابوذر ابراهیمی از شما زیاد می گوییم

    سالم و موفق و سرافراز باشید جناب دوست

  7. سلام و درود
    بسیار عالی است
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹