🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گاهی نباید رفت تا باران ببارد

(ثبت: 244289) دی 19, 1400 
گاهی نباید رفت تا باران ببارد

می خواستی از چشم من باران ببارد
از بغضِ سرشارم غم پنهان ببارد

رفتم فراموشت شود شب موهایه ها را
شاید نگاهت شعر سرگردان ببارد

من در مسیر کوچم و بگذار زخمم
در لایه های رفتنم آسان ببارد

این شعرهای پا پتی محصول دردند
دردی که می خواهد سر انسان ببارد

بی چتر رفتن هم از این بیغوله زیباست
گاهی نباید رفت تا باران ببارد

رفتم ” خدا حافظ ” سراغم را نگیرید
بگذار ابر شوق بی پایان ببارد

#جــابــرتــرمــڪــ

 

 

 

 

نقدها
  1. اکبر رشنو

    دی 21, 1400

    با سلام
    و درودهای فراوان

    غزلی مردف

    با مضمونی اجتماعی برتر
    چون آن همیشه بال در سرمدی می زد

    در سلاست و روانی و فهم رقم بی مغلطه می زد
    بر دل و دفتر

    با ارادت 🌹🌹

نظرها
  1. فریبا نوری

    دی 19, 1400

    بی چتر رفتن هم از این بیغوله زیباست
    گاهی نباید رفت تا باران ببارد

    درودها استاد گرانقدر 🌷🌷🌷🌷🌷

  2. سلام و درود
    غزل بارانی تان هم زیباست.

  3. سلام و درود
    غزل باران تان زیباست.

  4. طارق خراسانی

    دی 19, 1400

    سلام و درود

    مانند همیشه عالی ست

    در مصرع ذیل اشتباه چاپی صورت گرفته است و/ها/ اضافه تحریر شده است
    رفتم فراموشت شود شب مو/ها/یه ها را

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  5. سیاوش آزاد

    دی 19, 1400

    سلام به امید بارش و یا نبارش موفق باشید

  6. ,وقتی بارون می باره
    یاد چشات می افتم
    تو دل آروم می خونم
    اون شعرایی که گفتم

  7. عرض سلام و ارادت حضور گرامی جناب ترمک عزیزم

    بی نظیر هستید بزرگوارم

  8. درود فراوان
    لذت بردم🌹🌹🌷🌷🌺🌺🌸🌸💐💐