🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار جابر ترمک

 

تصور کن جهان می شد اگر اشغال شاعر ها

غزل

خوانش: 590

سپاس: 8

تعداد نظر: 7

می خواستی از چشم من باران ببارد

از بغضِ سرشارم غم پنهان ببارد

غزل

خوانش: 658

سپاس: 10

تعداد نظر: 8

تعداد نقد: 1

 

یک جرعه بوسه از لب تو شوق نم نم است

غزل

خوانش: 663

سپاس: 10

تعداد نظر: 7

 

هرکس که داغ زخم بیابان ندیده است

خوانش: 517

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

 

من آخرین فصل دروغ داستان بودم

خوانش: 317

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

 

مرا به حال عجیب خودم رها بکنید

خوانش: 761

سپاس: 8

تعداد نظر: 7

تعداد نقد: 1

جابر ترمک

رباعی

جابر ترمک 26 آبان 1399

 

هرچند که آب از سرم رد می شد

رباعی

خوانش: 641

سپاس: 6

تعداد نظر: 9

تعداد نقد: 1

 

بی تو حس کردم خدا بر خون انسان تشنه بود

خوانش: 415

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

 

نه کسی منتظرت نیست در این شهر غریب

خوانش: 330

سپاس: 6

تعداد نظر: 4

پروانه نامه

دلم پروانه ی باغ تو بوده است

دوبیتی

خوانش: 312

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

 

تنش پیله و پروانه شدن را بلدیم

خوانش: 249

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

 

دنیا دلم گرفته از اینجا مرا ببر

خوانش: 672

سپاس: 11

تعداد نظر: 9

 

آهی کشید ، مرثیه ام را شنید و رفت

خوانش: 638

سپاس: 11

تعداد نظر: 11

 

اندازه ی زخم بیابان را نمی فهمد

خوانش: 554

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

دل می دهم به کاخ کرملین جشمهات

خوانش: 730

سپاس: 6

تعداد نظر: 4

 

هرکه آید می تواند بغض ما را بشکند

خوانش: 709

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

 

دلخسته ای که هیچ پناهی نداشته ست

خوانش: 653

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

آنجا که عشق زخمه ی خاصی نمی زند

خوانش: 529

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

تو باید عشق را از سر بگیری

دوبیتی

خوانش: 1506

سپاس: 4

تعداد نظر: 9

 

ما کبوتر را به تاوان قناری باختیم

خوانش: 526

سپاس: 3

تعداد نظر: 6