🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این چنین

(ثبت: 5675) اسفند 20, 1396 

دست کم نگیر قلبم را

آتشی که زمستانهای زیادی

همراهت بود

دست کم نگیر دستم را

پارویی که در تلاطم دریا

به سمت ساحل­ ات برد

دست کم نگیر مرا

وقتی این چنین

از چشمت افتادم و امیدوار ماندم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهران اسدپور

    اسفند 21, 1396

    درودها خواهر زیبانگار ؛

    عاشقانه ای درخور ، اما حزن انگیز…

    پیوسته مانا و نویسا باشید به مددِ الهی…

  2. Z .M

    اسفند 21, 1396

    درود برشما خواهر گلم

    بسیار زیبا و دلنشین

    مانا باشید.

  3. جواد مهدی پور

    اسفند 22, 1396

    سلام و عرض ادب محضرتان بانو نوری گرامی

    زیبا سرودید

    مرحبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا