🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای دل

(ثبت: 228094) خرداد 28, 1399 

ای دل

تا عطر و بوی یاد او پیچیده ای دل
شوق نگاهم را مگیر از دیده ای دل

خورشیدِ راهم باش سودای سفر کن
با دانه دانه گوهری باریده ای دل

ناف مرا دست فلک با عشق بُرّید
در اشتیاق دلبری نادیده ای دل

من شبچراغ از جلوه جانان گرفتم
نوری درون سینه ام پاشیده ای دل

چندی نمی تابد در این ویرانه ماهی
گویا بساط خویش را برچیده ای دل

ترسم از آن روزی که بینم فرصتم را
گرگ اجل در غفلتم دزدیده ای دل

گفتم به معصومی تو را ابر بهاری
بارانی از مهر و صفا بخشیده ای دل

 

 

 

 

نظرها
  1. درودها
    و لب مریزاد جناب معصومی عزیز
    نبض قلب و قلمت استوار
    🌺

  2. رضا زمانیان قوژدی

    خرداد 29, 1399

    درودها استاد معصومی عزیز.
    غزلی خواندم ذلنشین و مالامال از تصاویر شاعرانه.
    قلمتان نویسا

  3. رسول رشیدی راد

    خرداد 29, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا