🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای شهید

(ثبت: 217700) آذر 18, 1398 

♡ ای شهید:

ای شهید
نامت را
پرندگان عاشق
اسم شب کرده اند.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    جناب آقای سعید فلاحی
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    http://sherepaak.com/219028/کارگاه-اول
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

    • سعید فلاحی

      آذر 20, 1398

      درودتان
      سپاس برای دعوتتان
      🌹🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا