🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای عشق

(ثبت: 4036) اردیبهشت 21, 1396 

ای عشق ، ای به خاک زده پشتِ مردها

ای مجمع الدلایل نصفِ نبردها

ای رونقِ فروش گل سرخ آتشین

ای باعث تنفرِ از رنگِ زردها

ای بغضِ ملتهب شده در بازی زمان

با تاس های جفت ، روی تخته نردها

نوستالژی جوانی و در گوش کوچه ها

نُت های آکاآردئونِ دوره گردها

از ابتدای حادثه با ما عجین شده

شب زنده داری و غم و تکرار دردها

*

هم بد به حالِ آنکه تو را آزموده است

هم خوش به حالِ جمعِ عزب ها و سردها…

مهدی صادقی مود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):