🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای کاش که ریشه کن شود ریشه ی فقر

(ثبت: 244632) دی 29, 1400 

رباعی

دیگر برکت رفت چرا از بازار

قیمت شده لحظه لحظه مردم آزار

ای کاش که ریشه کن شود ریشه ی فقر

این قصه ی درد آور دارا و ندار

فرخ لقا فتحی

 

 

 

 

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    دی 29, 1400

    سلام ان شاء الله
    و نیز مطمئن باشید این اتفاق رخ خواهد داد

  2. طارق خراسانی

    دی 30, 1400

    سلام
    چه رباعی خوبی
    اولا خیلی محکم و زیبا ست
    دوم آنکه تاریخ نویسی کرده اید
    خیلی از مورخان برای کسب اطلاع دقیق از زندگی گذشتگان به سراغ اشعار زمان مطالعه خود می روند.
    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا