🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای کاش

(ثبت: 5314) دی 20, 1396 

و مردم سخت غمگین اند و

 جمعی بی خیالِ چشم های  سرخِ بارانی…

دوباره زیر لب بسیار می خوانند:

«هوا بس ناجوانمردانه سرد است»

زمستانی ست طولانی…

پدر  می گفت

بهاری در ره است

و می رسد مردی

به پایان می برد فصلِ زمستان را…

 رسید آن مرد و دستش بوی  باران داشت

ولی افسوس

ستم ،

فرهنگِ نامردان

به دل ها بذر خودخواهی ،

 شقاوت کاشت…

ای کاش

به قدر یک نفس

این باغ

بویی از بهاران داشت …