🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بادست تو

(ثبت: 2935) آذر 20, 1395 

  روزی که سرودی غزل کاشتنم  را

  حس کردم و دیدم شب آتش زدنم را

   امروز تو درحاشیه ، از یخ زدگانی

  ای آب که باعث شده ای گل شدنم را

 گردید هوایی به هوایت چمن ای  ناز    

  سر ما  شدی وخشک نمودی چمنم را  

 باید به دو بیتی لبت ، شک زده باشم

  تک بیت رخ ات برد گل   انجمنم را

 با آن همه پیچیدگی و سخت نشانی

 از سا دگی انباشته  کردی سخنم را

  آتش زده بودند مرا  بر لب جویت

  افسوس ، چرا حس نکنی سوختنم را

  هرچند بگویی سخن ازملیّت وعشق

   با  دست تو کشتند عزیز وطنم  را