🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران عشق

(ثبت: 214539) مهر 2, 1398 

به صحرا شدم عشق باریده بود

به دریا شدم. نور تابیده بود

به هر جا در این بیکران خاکدان

کنار شهید غنچه روئیده بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا