🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تصور

(ثبت: 270367) خرداد 29, 1403 

 

فکر مي کردم نگاهم پرتوی از دانش است

فکر می کردم وجودم شعله های خواهش است

پرده های شب به ترتيب از نگاهم می گذشت

خواب می ديدم که چشمانم طلوع بينش است

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 30, 1403

    سلام
    در بیداری هم چنینی
    شاعران اهل دانش و بینش هستند🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا