🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران

(ثبت: 743) بهمن 17, 1394 

باران… ترانه ی زیبای زندگیم است….

قدم میزنم زیر این ترانه ی زیبای آسمانی…

قطرات باران من را چه عاشقانه میبوسند 

و چه بی هوا بروی صورتم می غلطند …. 

چه ترانه ی شادیست باران 

و چه خوش آهنگ است 

من….. ،

باران ….،

و یک دنیا عشق…

چه زیباست باران

وقتی عاشقی و چه زیبا به گوش میرسد

وقتی قدم میزنی کنار کسی که دوسش داری.

باران نجوای عاشقانه ی دلهای عاشق است.

من بیشتر از باران 

عشق را

دوس دارم

چون با عشق میشود باران را عاشقانه دید و سرود..

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):