🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران

(ثبت: 261790) تیر 21, 1402 

 

میشناسی واژه را
باران زیر ابرها ست
دوست داری رنگین کمان را
خورشید نشان چتر هاست.
توفیق اجباری قلم
آخر فروغ جبر هاست
پاییز مهر دارد ولی
آبان که مرگ برگهاست
صبر من بسیار میکند طاقت ایوب را
فقر بخشش بالاتر از جمله تمام فقر هاست
قهر غوره با مویز دوچندان می‌کند لذت پروانه
را
خار در دست دلم‌ وقت شکوه صبر هاست

فاضله هاشمی «بی فاصله »

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 21, 1402

    سلام و درود و خدا قوت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا