🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باریکه

(ثبت: 265132) آبان 8, 1402 

 

هیچ باریکه ای را
دست کم نگیر
لب تیزیست
زیر غبار بغض سالیان دیر
نبرش
به گوشه ی ناگزیر و گریزرینگ
او
به ناک اوتت
می شود ناچار
در ضربات مهلک و نفس‌گیر و هولناک
از پشت گردنت
بیرون می‌زند
این در نیام
تیز خدنگ خفن خطرناک
بیرون می زندبه تکرار
از هزار حصار و بن بست
این تنگ نای زخمی گرفتار
می زند…

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 8, 1402

    سلام و درود استاد

    شعر زیبای تان شعر روز است
    و بیان آنچه در آینده اتفاق خواهد افتاد
    خدا کند همان شود که فرموده اید،

    در پناه خدا 🌱👌🌹👌👌👌👌👌👌🌹👌🌱

  2. رضا محمدصالحی

    آبان 8, 1402

    درود استاد رشنوی عزیز🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا