🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باز

(ثبت: 235860) بهمن 11, 1399 
باز

 

وقتی
هزار تاری و زمهریر و سرد
از چشمان بسته ی یخ
می چکد،
همزمان
از هرم بودنت
چقدر!
باغ بهار
وُ
آغوش اردیبهشت
در نگاهت
بر من زلّ می زند
چقدررررررررررررررر….!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مینا یارعلی زاده

    بهمن 11, 1399

    درودها نثار استاد گران ارجم
    به به! زیبای خوش نقش دیگری از نگارخانه ی قلم بی همتایتان،
    به غایت زیبا و بی نهایت فریبا
    باید از شما آموخت، چقدر خوب است که استاد و شاعر بزرگی چونان شما در این محفل ادبی حضور دارد مایه دلگرمی ست
    پشت پلک های جهان
    سرمه ی باران
    کشیده اند
    ابرهای نمور دلتنگی
    تو بخند
    تا در تاب لبانت
    سرخوش شود
    حال دلم
    آینده تویی
    به چشمم
    بی هُرم نفست
    زمهریر انگشتانم
    کویر کرختی ست
    در انتظار باران
    #مینا_یارعلیزاده

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    بهمن 11, 1399

    سلام و درود

    در محضر بزرگ استادم سپید را همواره می آموزم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا