🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بازار دیگر

(ثبت: 218055) آبان 23, 1398 

« بازار ديگر »

چون گذشتيم و بـرفتيم به بازار ديگر
آمدن باز در اينجا ، نـتوان بار ديگر
كام ما را نـدهد ، دلبر7 ايّام جهان
تا نـبنديم نظر در پي دلدار8 ديگر
هوس مردم دنيا نـگذارد كه كسي
رأي عقلـش بـنهد در ره گفتار ديگر
چون در آنجا به حساب خودمان باز رسيم
جـز پشيماني و حسرت نَـبُود كار ديگر
آنكه بنياد بـر اين دوره نهاده زِ ازل
با رضاي خودش او مي بردش بار ديگر
من و تو آب روانيم، در اين جوي به مَثَل
غير سِـيري9 كه كنيم، ما نتوان كار ديگر
اي حسن، پند خودت بشنو و هشدار كه باز
خواب غفلت ندهي، راه به خود بار ديگر

٭٭٭
7- محبوب 8- معشوق 9- حركتي

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سپیده طالبی

    آبان 23, 1398

    سروده ای زیبا و به معناست
    درودها گرامی🌺

  2. علی معصومی

    آبان 23, 1398

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  3. ولی اله بایبوردی

    آبان 23, 1398

    چون در آنجا به حساب خودمان باز رسيم
    جـز پشيماني و حسرت نَـبُود كار ديگر

    دلنمیراد

    استاد دهنوی عزیز

    درودها

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا