🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بازی بخت

(ثبت: 260557) خرداد 14, 1402 

 

پاک از یاد همه رفت چه زود
خنده ، در تک تک هر سالی را
اختران خوب بخاطر دارند
بستر شادی و خوشحالی را

آسمان زمزمه اش عاطفه بود
پند های جذاب، در شب مهتابی
شعفی بود به حد موزون
هم زمان ، حس بد و بی تابی

نگرانی اینبار ، در پس شایعه ها
حس آرامش ما را، به نبردی طلبید
باید انگار که‌ بر غصه مبدل میشد
مجلس ما، به یکباره به سردی گروید

وقت کابوس ظهور تشویش
به چه زودی به حقیقت پیوست
محفل ساده ما، خاطره تلخ بجا
هنر جعبه جادویی یک ساحره هست

خنده دیگر اثر غم زدگی ست
مرغک شادی ما هجرت کرد
به مکانی که لیاقت دارند
گریه از جهل همه، حیرت کرد

نا امیدی، شبح کامل شد
بین مردم به رفاقت پرداخت
همه را یکسره بی تاب نمود
آرزو ، بازی برده ز حریفش را باخت

خار، بر طعنه زدن گل، دامن زد
آن که بازنده ی یک بازی سخت
جنگ انسان به مصاف غفلت
آدمی بود در این بازی بخت

ادریس

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 14, 1402

    سلام و درود تان

    • ادریس علیزاده

      خرداد 14, 1402

      عرض ادب و احترام متقابل حضور ارزشمند شما

  2. زهرا آهن

    خرداد 14, 1402

    درود بر شما جناب علیزاده🌷

    • ادریس علیزاده

      خرداد 14, 1402

      از بخشش توجه و مهرتان به سروده حقیر ، سپاسگزاری می کنم

  3. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 14, 1402

    جناب علیزاده ارجمند
    درود بر شما بسیار زیبا سروده اید
    👏🌺👏🌺💐🌿🍃

    • ادریس علیزاده

      خرداد 15, 1402

      درود بیکران حضور شما بانو آریایی و سپاس فراوان از نظر گرانبهای شما

  4. نسرین حسینی

    خرداد 16, 1402

    درودها برشما🌺🌺

  5. ادریس علیزاده

    خرداد 16, 1402

    درود به شما و سپاس تان باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا