🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باز عشق

(ثبت: 265495) آبان 21, 1402 

 

قلبم سرای مردم عشق است تا ابد
این خانه را به هر کس و ناکس نمی دهم

وقتی به بازِ عشق، دلی را گرفته ام
خود را هزار تکه کند پس نمی دهم

 

اردیبهشت 1398

 

 

 

نظرها 10 
  1. برهان جاوید

    آبان 21, 1402

    درود استاد طارق گرامی
    دستمریزاد
    افتاب مهرتان همیشه تابان
    پاینده و مسرور باشید
    🌺🌺🌺👏👏👏❤️❤️❤️

    • طارق خراسانی

      آبان 21, 1402

      سلام‌ برهان عزیزم

      سپاس از حضور گرمت

      در پناه خدا 🌿🌹🙏🌿

  2. صفا یغمایی

    آبان 21, 1402

    درودجناب خراسانی
    زیباست
    موفق ومویدباشید
    🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      آبان 21, 1402

      سلام و درود بر استاد یغمایی عزیز

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا🌿🌹🙏🌿

  3. معین حجت

    آبان 21, 1402

    درود بر استاد طارق بزرگوار …
    دستمریزاد👏👏👏💐💐💐

    • طارق خراسانی

      آبان 21, 1402

      سلام و درود

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا🌿🙏🌹🌿

  4. مهدی سیدحسینی

    آبان 21, 1402

    درود استاد خراسانی
    شبتون خوش 🌹🌹

    • طارق خراسانی

      آبان 23, 1402

      سلام‌ و‌ درود‌

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  5. معصومه بیرانوند

    آبان 23, 1402

    سلام
    خیلی خوب بود
    خود را هزار تکه کند پس نمی دهم
    والا

  6. علی معصومی

    آبان 27, 1402

    ای گل بهای دیدن تو جان بلبل است
    برگ تو را به بوته هر خس نمی دهم

    در زیر سایه ی تو به دلدادگی خوشم
    این لانه را به اشیانه کرکس نمی دهم

    بس چله ها گرفته ام ای خمره شراب
    طعم تو را به باده ی نارس نمی دهم

    زندانی تو ام که تن و جان خویش را
    جز در هوای گوشه محبس نمی دهم
    بداهه
    ♡♡♡
    مهرتان فروزان
    و خدایتان یار
    🌹🌿👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا