🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با امیدی شور عشقی را نمایانی به قلب

(ثبت: 211778) مرداد 5, 1398 
با امیدی شور عشقی را نمایانی به قلب

عشقِ زیبا رو بخواهم صورتی سیرت نما
جامه تقوایی بپوشد ، پاکدامن جلوه ها

همنشین با آفتابی گر زمین ماهی نجوم
دوست دارم همنشین با نازنینی هر کجا

دم غنیمت عمرها چون رعد و برقی در گذر
لحظه ای طالب بیایی چشم را بخشی ضیا

با امیدی شورِ عشقی را نمایانی به قلب
دور از هجری شوم ، آید وصالی ،مرحبا

شادمانی گر چه پنهان غم به روزی ناپدید
شوقِ دیدارت ، رباید ، تلخکامی قلب را

راز پیدایی نهان را ، بازگویی لا ، به کس
عاشقی معشوق داند هر یکی شیدا به ما

گو به ما از عشق الهی مهربانی های او
ما که ،از اویی به اویی بازگشتی ، والیا

ولی اله بایبوردی

22 / 04 / 1398

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. امیر جلالی

    مرداد 5, 1398

    اشاره به راز خلقت و جایگاه انسان …
    خدا… و معرفت و وصل به حق…
    جناب بایبوردی باز هم ما را غافلگیر کردید با یک اثر بیاد ماندنی …
    بهره بردم و آموختم نیز… درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 5, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی عزیز

      سپاس از همراهی تان با نظریات زیبایتان …

      🍃🌺🍃🌷🍃🌿🌺🍃🌈

  2. لیلا بهمنی

    مرداد 5, 1398

    سلام استاد
    عالی بودخیلی دوست داشتم
    برقراروپرشعرباشید🌻🌼🌻👏👏

  3. درود برشما استادارجمند
    کسب فیض شد

    🌿🌺🌺🌺🌿

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 5, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب انصاری بزرگوار

      سپاس از همراهی تان

      🍃💐🍃💐🍃

  4. فائزه ناظر

    مرداد 5, 1398

    سلام و درود استاد
    عااالی احسنت بر قلم زرنگارتان🌺🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 5, 1398

      سلام

      سرکار خانم ناظر

      سپاس از همراهی تان

      🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿

  5. آفرین
    مرحبا
    درود

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 5, 1398

      سلام

      استاد زمانیان ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      🍃🌹🍃🌷🍃🌹🍃

  6. سلام و درود
    استاد عزیز بسیار زیبا

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 5, 1398

      سلام

      استاد چهار محالی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      🍃🌹🍃🌹🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا