🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با تجاهل عارفی ها ما چکار ؟

(ثبت: 217313) آذر 16, 1398 
با تجاهل عارفی ها ما چکار ؟

نشر جعلیّات تا کی ای خدا
اتّفاقی پخش از سیما، صدا

مُحملی تا کی که نشناسی شعور
شعر شاعر را که جعلی، برملا

دوشِ مسئولین را باری گران
واقعیّت گر چه، احساسی نما

گر کلامی، دکلمه با اشتیاق
یادی از قیصر کند حق را ادا

با تجاهل عارفی ها ما چکار ؟؟؟
چون نمی دانم هدف شد ماجرا

سالروزی را کنی یادی درست
حرمتی لازم، ادایی دین را

یادبودی کامل آید لحظه ای
با شعوری شعرِ شاعر، آشنا

گر به گمنامی چو سیمرغی ولی
آگه از اخبار شد، کذبی روا ؟؟؟

ولی اله بایبوردی

11 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درود استاد بابیوردی عزیز.
    آنقدر رمزی نوشته اید که شک کردم منظورتان کدام اتفاق برملا شده است؟!
    زنده باشید

    • سلام

      استاد زمانیان عزیز

      ممنون از همراهی تان

      شادکام باشید

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  2. مينا امينی

    آذر 16, 1398

    درودها آقای بایبوردی

    خیلی جاها بوده که شعری رو با نام قیصر منتشر کرده بودن که از شاعر دیگری بوده و خیلی جاهای دیگه اشعار قیصر رو با اسم شاعران دیگر… به قولی مستندا هم گفته میشد اما …

    اینکه صدا و سیما چنین اشتباهی کرده باشه(البته اگه درست از شعر شما متوجه شده باشم) که دیگه باید گفت حرفی برای گفتن ندارم.😐

    ممنونم از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر بزرگوار💐🙏

    • سلام

      سرکار خانم امینی

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      شادکام باشید

      در پناه خدا

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  3. درود ها استاد
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    پاینده باشید
    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

    • سلام

      استاد دهنوی گرامی

      سپاس از همراهی تان

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا