🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با نام دین

(ثبت: 248584) خرداد 28, 1401 

 

با نام دین، چقدر شما، تِر زدید و رفت

آتش به دشتِ خرّمِ خاطر زدید و رفت

وقتی نماز در صف اول، خراب شد

تهمت به آن غریبه ی کافر زدید و رفت

در عرصه اید باز به اذن ولیّ عصر؟!

بد وصله ای به عصرِ معاصر زدید و رفت

وقتی رئیس کشور دارایمان شدید

“زَر” مُرد و در عزاش فقط زِر زدید و رفت

دنیایمان سیاه شد و دین مان تباه

عنبرنسا به خاطر عاطر زدید و رفت

آخر، قطارِ مَنگِ شما، مقصدش کجاست؟!

نارو به حُسنِ ظنِّ مسافر زدید و رفت

خوردید پس حسابی و بُردید بی حساب

بانگی سپس نجیب و مؤثّر زدید و رفت

تاریخ، شوکّه شد که چه دید از جناب تان

گندی عظیم و ویژه و نادر زدید و رفت.

 

محمدعلی رضاپور، خرداد 1401

 

 

 

 

نظرها 16 
  1. صفا یغمایی

    خرداد 28, 1401

    درود وآفرین🌷🌷🌷

  2. زهرا آهن

    خرداد 28, 1401

    بد وصله‌ای به عصر معاصر زدید و رفت…

    درود بر شما🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  3. علی معصومی

    خرداد 28, 1401

    🌿🌺👏👏👏👏👏

  4. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 29, 1401

    درود بر شما
    در پناه خدا
    شادکام باشید
    👏👏🌿🌷

  5. مسعود آزادبخت

    خرداد 29, 1401

    سلام و احترام جناب رضاپور
    زیبا بود
    احسنت
    🌷🌷🌷

  6. فریبا نوری

    خرداد 29, 1401

    درود جناب رضا پور گرانقدر

    شعر بسیار زیبایی است از هر دو منظر شعر و شعریت، و طرح گفتمان انتقادی محتوا

    🌷👏👏👏🌷

    • محمدعلی رضاپور

      خرداد 29, 1401

      سلام و درود و سپاس از لطف شما سرکار خانم نوری گرانقدر
      🌷🌿🌿🌿🌿🌹

  7. سیاوش آزاد

    تیر 1, 1401

    السلام علی من اتبع الهدی
    خدا همه را به راه راست هدایت کناد

    • سیاوش آزاد

      تیر 1, 1401

      گله ها خیلی زیادن قد دیوارای شهر
      چی بگم گفتنی ها همیشه تلخن مثل زهر

      عجیب تر آنکه مستضعفین آزادی بیان ندارند ولی مستشکلین هر چه خواهد گو بگو بگذریم تِلْکَ شِقْشِقَة هَدَرَتْ ثُمَّ قَرَّتْ
      (همین را نیز نمی خواستم بگویم لیک چون نظر پیش ظاهرا از حالت نقد خارج و گل پروفایلم ساقط شده است ناگزیر شدم)

    • ان شاء الله

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا