🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با گوشه ی چشمت مده بر باد سپاهم!

(ثبت: 2736) آبان 9, 1395 
با گوشه ی چشمت مده بر باد سپاهم!

با لشکر موهات نشستی سر راهم…
قطع به یقین دیدنشان کرده تباهم…!
می ترسم از آن شیوه ی فرماندهی تو
با “گوشه ی چشمت” مده بر باد سپاهم…!
فریاد زدم در همه جا “خوب” شنیدی :
” من لال شوم از تو به غیر از تو بخواهم”
لبخند زنان در همه جا عطر تو پیچید
این بار خدا داد شهادت به گواهم…
تا گمشده ها راه به سوی تو بیابند…
پیچیده به تقدیر تو شد یک پر کاهم
در حسرت دیدار تو جان دادم و افسوس
با یاد تو خشکید به در شوق نگاهم…
لطفأ به غزل هام بیا سر زده این بار…
با لشکر موهات نشستی سر راهم ؟!

معصومه بیرانوند ؛ آسمان 1395/08/09

ــــــــــــــــــــــ

” من لال شوم از تو به غیر از تو بخواهم ” ؛ تک مصرع از مهدی فرجی است.

نظرها 12 
  1. معصومه عبدالهی

    آبان 11, 1395

    با لشکر موهات نشستی سر راهم

    سلااااام معصومه ی نازنین

    عاااالی بود

    لذت بردم

  2. اله یار خادمیان

    آبان 11, 1395

     باسلام  بسیار زیبا و ارزشمند است طیب الله     زنده باشی و خرم و  عاشقانه بسرایی

    • معصومه بیرانوند

      آبان 11, 1395

      سلام و عرض ادب و احترام

      خیلی ممنونم از حضور و نظر لطف شما………..

      سلامت باشید.

  3. درود برشما

    بسیار زیباست

  4. طارق خراسانی

    آبان 11, 1395

    سلام و درود بر خانم بیرانوند گرانمهر

    مانند همیشه زیبا و دوستداشتنی

    لذت بردم

    در پناه خدا شاد زی

    • معصومه بیرانوند

      آبان 12, 1395

      سلام و عرض ادب ،خیلی ممنون از حضور و نظر لطفتون

      التماس دعا

      در پناه مهر خداوند

  5. علیرضا حکیم

    آبان 11, 1395

    درود بر شما 

  6. طلعت خیاط پیشه

    آبان 15, 1395

    درود بر شما عزیز مهربان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا