🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ببخش بانو

(ثبت: 1318) اردیبهشت 5, 1395 

ببخش بانو
اگر روزی ناخواسته دلت را شکستم
ببخش اگر بهانه هایم فرصت شادی را از ما گرفت
ببخش مرا در این سردرگمی احساسم 
اگر ناخواسته احساس لطیفت را خدشه دار کردم
اگر اخمی بر روی ابروهایت نشاندم 
اگر چشمانت را بی دلیل بارانی کردم
ببخش مرا بانو …

نظرها
  1. سمانه تیموریان

    اردیبهشت 6, 1395

    درود فراوان

  2. سحر جهانی

    اردیبهشت 7, 1395

                            

  3. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 7, 1395

    درود بر شما

    بسیار عالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا