🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بت زیبا

(ثبت: 232947) آبان 8, 1399 

 

من یاد تو را هر شب، در خاطره ها دارم
تصویر نگاهت را، در پنجره ها دارم

گفتی که نخواهی دید، چشمان مرا دیگر
غافل شده‌ای جان از، این منظره ها دارم

بر گردنه حیران گیسوی تو می مانم
تا روز اجل، عهدی، با این  گره ها  دارم

تا شاعر چشمان  ‘زیبای’  توام بانو
از من مگذر_ترس از_ این  ناسره ها دارم

گفتی که نمی‌ درکی، دلواپسی ما را؟؟
وقتی ‌که نمی خندی، ابن دلهره ها دارم

کی بعثت اشعارت ، سر می‌ رسد ای دنیا!
من  هم  بت  زییایی،  در  شاعره ها  دارم

بعد از تو قسم خوردم، یک ‌شعر نمی خوانم
کی  بعد  تو  من نایی،  در حنجره ها دارم

بعد از  تو  نمی خواهم، هر ‘مهر’ و خزانی را
تا  زاده‌ی   ‘فروردین’  در  خاطره ها  دارم

 

✍️#علی_سلطانی_نژاد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نقدها
  1. طارق خراسانی

    آبان 9, 1399

    سلام

    شعر زیبایی ست
    دوست عزیزم عنوان شاعر برای مرد و زن یک سان است.
    همانگونه که عنوان مهندس و دکتر برای آقایان و خانم ها یکسان است.
    هر گز به خانم مهندسی لقب “مهندسه‌َ” و به خانم دکتری لقب ” دکتره” نخواهند داد.
    در پناه خدا
    🌿🌹🌿

نظرها
  1. کاوه ایزدیار

    آبان 8, 1399

    بسیار زیباست
    👏👏👏

  2. جواد مهدی پور

    آبان 8, 1399

    سلام و احترام محضر شما جناب سلطانی نژاد عزیز

    از شعر زیبایتان بهره مند شدم و لذت بردم

    عالی ست

    زنده باشید به مهر

    درود هااا

    💐🙏💐

  3. مازیار نژادیان

    آبان 10, 1399

    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا