🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بدرقه

(ثبت: 235854) بهمن 11, 1399 

 

بعد از این
نگاهت به آسمان باشد
دستهایم دوباره می رویند
پشت سرم
آب نریز
به ابدیتی که می روم
فردای فردا
دیم دیم
می رویم
به فصل باران
تو نگاهت
به آسمان باشد

#مینا_یارعلیزاده

 

 

 

نظرها 10 
  1. امیر جلالی

    بهمن 11, 1399

    بعد از این… نگاهت به آسمان باشد…
    گاهی یک اثر مانند یک مهر بر ذهن و دل آدمی زده می شود و شناسنامه خلق و خوی و احساسات نویسنده است …
    این اثر برای من این حس را داشت. این اثر تکه ای از شما بود.
    درود بر شما

    • مینا یارعلی زاده

      بهمن 11, 1399

      «من» کجاست؟!
      «من» را به من دهید
      از پس روزگاران
      جا مانده است جایی
      دلتنگ خویشم
      کجایی کجایی؟!
      بداهه های این روزهای من همه حرفهای دلم هستند ساده و روشن و بدون آب و تاب، مستقیما از زبان دل، می نویسم تا خودم را پیدا کنم در واژه هایی که به وسعت اندوهم تنها مانده اند ولی تنهایی بد نیست ولی اندوه بد نیست فقط باید بلد باشیم در اندوه و تنهایی با «من» در آینه آشتی کنیم این روزها قلمم آشتی با خود است، مهر ورزیدن به خویشتن…

      بسیار سپاس از حضور و نظر ارزشمندتان 🌹

  2. علی معصومی

    بهمن 11, 1399

    درود بر شما
    بانو یار علی زاده ارجمند
    انشالله که احوالتان خوب و خوش باشد و سلامتی برقرار
    ◇◇◇◇
    باران که بیاید
    سرود خواهم خواند
    رویش را
    سرسبزی و طراوت را
    باران
    بهانه دل دیوانه من است
    در روی شاخه ها
    خواهم سرود
    نغمه شعر بهار را
    من
    برگ برگ دفتر فصل ترانه ام

    🌿🌷🌺🌿

    در پناه خدا

    • مینا یارعلی زاده

      بهمن 11, 1399

      زنده باشید جناب معصومی عزیز،
      آمین و همچنین ، سپاس از مهربانی شما دوست ادیبم
      و ممنونم برای شعر زیبایتان
      پایدار و بر قرار باشید🌹🌹

  3. محمد حسنی(م ح)

    بهمن 11, 1399

    درود🌺🌺

  4. اکبر رشنو

    بهمن 11, 1399

    درودها بر شما

    عالی و ارزنده

    باران
    تمنای نگاه توست

    تا
    آسمان دل بشوید از غبار

    🌺🌺🌺🌸🌸🌸👏👏👏

    • مینا یارعلی زاده

      بهمن 11, 1399

      به به ! شعرهای سپیدِ تَر و ناب همیشه در قلم شما موج میزند چونان آب حیات، روشنی بخش و زندگی آفرین
      یک دنیا ممنونم استادم ، حضور ارزشمند شما مایه سرور و دلگرمی ست
      خداوند حفظتان کند گوهر بی همتای شعر و ادب
      🙏🌹🌹🌹🙏

  5. محمدرضا نعمت پور

    بهمن 12, 1399

    همشهری عزیز
    سروده ی زیبایی را قلم تاختید
    درودتان باد🌹

    • مینا یارعلی زاده

      بهمن 12, 1399

      زیبانگاهید جناب نعمت پور عزیز ، همشهری مهربانم
      سپاسگزارم از لطف حضورتان
      زنده باشید و پیروز🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا