🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بدون تو هستی وجودی نداشت

(ثبت: 3589) اسفند 18, 1395 

توعشقی نیازی به تحریر نیست

نیازی به توضیح و تفسیرنیست

به بازی گرفتی  دلِ پیر را

اگرپیربازی خُورَد پیر نیست

غرورِ پلنگانه رامِ تو شد

چه ببری به مویِ توزنجیرنیست ؟

همه زارِ تا م و توانِ  تو اند

نفوذِ تو ازبرقِ شمشیر نیست

نگاهت خِرد سوزوعالم فریب

حصولِ تومحصولِ تدبیرنیست

تو زیبا ترین صورتِ  خلقتی

که درهیچ نقشی زمین گیرنیست

بدون تو هستی وجودی نداشت

دل ازعشق هست آفرین سیرنیست

 تو باشی اگر مقصد و زندگی

رسیدن به هربی نشان دیرنیست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):