🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برای مرتضی پاشایی

(ثبت: 2267) مرداد 30, 1395 

در انجمن شعری ناگهان او را دیدم …

با همان تیپ و صدا و همان آهنگ ها …

ولی او پاشایی نبود ، ولی چه شباهت و چه صدای قشنگ و چه جوان برازنده ای …

و چه احساسی …

و چنین شد که این سروده متولد شد …

………………………………………..

چه کسی گفت که رفت ؟

چه کسی گفت که نیست ؟

ای شمایان که سراپا گوشید

اشگ هاتان از چیست

این که میخواند کیست

این صدای ملکوتی و قشنگ

صوت جادویی کیست 

صوت پاشایی نیست ؟

شعر و آهنگ ِ  ” یکی هست ” نبود ؟

گوش کن میخواند 

یک نفر با احساس

همچنان رویایی

داوودی 

مخملی ، بارانی …

با همان صورت ِ معصوم و کلاه

پیچش ِ موی بلندش را 

دیرگاهیست نمی بینم ، آه …

نکند رفته سفر

سفری دور و دراز

تک و تنها ، خاموش …

با گیتاری که همیشه 

همه وقت

مونس ِ موی بلند ُ دل ِ غمگینش بود …

یک نفر با گریه

زیر  ِ لب گفت که :

پاشایی رفت 

با همان صورت ِ معصوم ُ

کلاه ُ

سرطان …

………………………………………………….

اصفهان – شاهنگیان 

نظرها 14 
  1. علیرضا حکیم

    مرداد 30, 1395

    درودها برشما  جناب شاهنگیان

    نیمایی زیبایی از شما خواندم  احسنت

    موفق باشید

    • منصور شاهنگیان

      مرداد 31, 1395

      ممنونم و خوشحال که پسندیدید …

      درود بر شما …

  2. درودتان باد بزرگوار

  3. مرداد 31, 1395

    درود بر شما

    بسیار دلنشین و زیبا بود

  4. احسان ظاهری

    مرداد 31, 1395

    سلام و سپاس بابت شعر زیباتون

    و مهم تر از اون یادی که از زنده یاد پاشایی کردید

    خیلی لذت بردم

    سپاس

  5. طارق خراسانی

    مرداد 31, 1395

    با سلام و درود بر دوست عزيزم جناب شاهنگيان

    سروده اي بسيار  زيبا و ارزشمند است

    جانش شاد

    در پناه خدا

    • منصور شاهنگیان

      مرداد 31, 1395

      با درود و سپاس از شما جناب طارق خراسانی …

      زنده و سالم و سرفراز باشید …

  6. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 31, 1395

    درود بر شما

    بسیار زیبا و اثر گزار سروده اید.قلمتان سر سبز.

    روحش شاد.

  7. جواد مهدی پور

    شهریور 1, 1395

    درود بر شما جناب شاهنگیان عزیز

    زیبا سرودید

    زنده باشید

  8. فاطمه اکرمی

    شهریور 9, 1395

    سلام و درودها

    بسیار زیبا بود

    می اموزم

    مانده گار باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا