🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برای نفهمان

(ثبت: 256359) بهمن 28, 1401 

 

نفهمیدند؟
بی پروایی یک پرواز
همهٔ دلخوشی کبوترانِ کریمه بود که
مثله شدند از خدعهٔ خفاشان روسیا
نفهمیدند؟
آزادی خروش آب
تمام دارائی یک بحر بود که
محصور شد در حصارِ مکتبِ بورژوا
نفهمیدند؟
ارکستر شاد آن شالیزار
سمفونیِ خوشه هائیست که
یکایک درویدشان داسِ مرگ مسلک
و
نفهمیدند؟
آن چکشِ سرخ
آمده است به کوبیدنِ سرِ سخندان
نفهمیدند؟؟
یا که فهیمانه بازیگرند نفهمی را….

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زهرا آهن

    بهمن 28, 1401

    نفهمیدند؟؟
    یا که فهیمانه بازیگرند نفهمی را….

    درود بر شما

    بسیار زیبا بود

    پاینده باشید🌿🍃🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا