🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برای پشت بی صاحب دوباره خنجر آورده

(ثبت: 3208) بهمن 6, 1395 
برای پشت بی صاحب دوباره خنجر آورده

برای پشت بی صاحب، دوباره خنجر آورده

به هرکس بال و پر دادم برایم دُم در آورده

تنفر دارم از عشقی که جای بوسه و  لبخند

برایم ارمغان همواره چشمانی تر آورده

جدایی بهترین کارست وقتی حد و مرزی نیست

همین عشق دو روزه با خودش کلی شر آورده

چه راحت می شود تعویض، مرد آرزوهایش…!!!

شنیدم رو به سمت قبله گاهِ دیگر آورده

قرارش جای دیگر بود و دائم بی قرارش من…

مبارک باشد انگاری گل و انگشتر آورده…

خیالی نیست دارد می رود…اما نمی داند…

خدا هرچیز را ازمن گرفته بهتر آورده