🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برد برد

(ثبت: 236534) اسفند 10, 1399 

 

او كه آمد، جيره ها را بسته بسته كرد و هست

عالمى از روح ما را خسته خسته كرد و هست

ما نهال عشق و اميدى به دلها داشتيم

وحدت يك امتى را، دسته دسته كرد و هست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 10, 1399

    سلام و درود

    انشاءالله همه چیز درست خواهد شد.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏❤️🌿

  2. مدینه ترکاشوند

    اسفند 10, 1399

    درودها شاعر والا مهر
    🌸🌹🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا