🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برد برد

(ثبت: 256102) بهمن 24, 1401 

 

او که آمد , جیره ها را بسته بسته کرد و هست
عالم آرامش ما , خسته خسته کرد و هست

ما نهال عشق و امیدی به دل ها داشتیم
وحدت یک اُمتی را , دسته دسته کرد و هست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 24, 1401

    سلام و درود

    به امید روزهای خوب

    در پناه خدا شاد زی 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. غلامحسین جمعی

    بهمن 24, 1401

    درودو سپاس بزرگوار زیباست عزیز گرامی

    🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا