🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بركه ى شك

(ثبت: 234570) آذر 30, 1399 

 

عمر ما رفت به تاراج در اين بركه ى شك

بين خوبى و بدى و زشت و زيبا به محك

ما چقدر مطمئن از اين گذر بود و نبود

ياغيان هستى ما را ببرند ، تك به تك

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مينا امينی

    آذر 30, 1399

    سلام آقای همدانی

    ممنونم ازاشتراک گذاری

    مانا باشیدبه مهر🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا