🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برنا

(ثبت: 215277) مهر 3, 1398 

« بُرنا3 »
بيا دانشورا بـشنو ،كه دانش راه باطل نيست
اگر دانش توان جويي، شوي در هر رهي بينا
بجو پنداري از دانش، اگر جويي تويي دُرنا4
كه يك جو دانش اَر جويي،تو هم پيري وهم بُرنا
جوانا يك نظر بـنما ، به آن پيران اطرافت
بر آنها گر نظر داري ،جواني مي شوي برنا
٭٭٭
3- جوان 4- پرنده زيبا- تافته

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. جوانا يك نظر بـنما ، به آن پيران اطرافت

    سلام و درود استاد دهنوی عزیز

    نصایح پدرانه ….

    به قول حضرت حافظ :

    جوانا سر متاب از پند پیران
    که رای پیر از بخت جوان به

    🌿🍃💐🍃🌿🌈💐🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا