🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگرد…

(ثبت: 235839) بهمن 10, 1399 
برگرد…

 

مَـرا آن دَم کـه فارِغ بودَم از دَرد…

«خُـدا»… آوَرد، دَر دُنیـا و پَروَرد

وَلی اِی کاش دَر آن لَحظِه میگُفت…

جَهان جایِ قَشَنگی نیست، بَرگَرد.

مهران اسدپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):