🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگشتن

(ثبت: 226983) خرداد 6, 1399 

 

برگشتن

من بی تو اصلا راه برگشتن ندارم
در سینه دیگر آه برگشتن ندارم

شبگردم و در کوره راه غربت خود
تاریکی ام را ماه برگشتن ندارم

با رفتن خود آرزویم را ربودی
من ساز و برگ گاه برگشتن ندارم

شاید مجال دیگری هرگز نیابم
چون فرصت کوتاه برگشتن ندارم

دار و ندارم را به سودای تو دادم
ره توشه ای همراه برگشتن ندارم،

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 6, 1399

    🌹🌹🌹

  2. ارش از تربت ح

    خرداد 6, 1399

    خوب چرا برکشت نداری در هر لحظمه به در گاه خدا بر گشت است یاس ونا امید ی خوب نیست وتنها راه برگش ت که انمگ است وان دردست خلق اس در پا ین زیبا بود پس نباید پل های پشت به ا نها کرده یم خراب کنیم خدا قبلکند

  3. امیر جلالی

    خرداد 6, 1399

    هم زیبا بود و هم خوش آهنگ …
    درود بر شما

  4. رسول رشیدی راد

    خرداد 6, 1399

    با سلام و درود خدمت شما آقای معصمی عزیز
    عیدتون مبارک
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  5. فریبا نوری

    خرداد 6, 1399

    درود ها استاد گرامیم

    چون همیشه ساده و روان در بیان و زلال و خالص در معناست عاشقانه- عارفانه هایتان
    🌹🌹🌹🌹🌹

  6. سپیده طالبی

    خرداد 6, 1399

    درودها استاد گرنقدرم
    بسیار زیبا بود چون همیشه این سروده دل نشین تان
    پاینده باشید و سلامت🌺

  7. مینا یارعلی زاده

    خرداد 6, 1399

    درودها جناب معصومی عزیز
    👏👏🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا