🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگ تر

(ثبت: 241859) شهریور 31, 1400 

برگ تر

دُردانه را به چشم تری آشنا نکن
دلداده را به هر نظری مبتلا نکن

پیغام اگر به مژده وصلی نمی دهی
جز یار آشنا سخنی ابتدا نکن

آواره را به پای رسیدن به شهرِ یار
در پیچ و تاب در به دری بی نوا نکن

دامن مزن به توده ی خاکستر دلی
در اشتیاق بال و پری جابجا نکن

ای آشنای زمزمه سوز و ساز عشق
غمناله را به شور و شری همنوا نکن

جان تو و نجابت مریم که بعد از این
راز کسی به پرده دری بر ملا نکن

باران! اگر به ریشه طراوت نمی دهی
هر قطره را به برگ تری کیمیا نکن

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 31, 1400

    جان تو و نجابت مریم که بعد از این
    راز کسی به پرده دری بر ملا نکن

    👏👏👏👏

    سلام و درود

    غزلی زیبا و دلنشین و عالی

    در پناه خدا 🌿🌹🌹🌹🌹🌿

  2. حسن نبی

    مهر 1, 1400

    درود جناب معصومی عزیز مثل همیشه بینظیر👌👌

  3. کبری محمدی

    مهر 8, 1400

    سلام
    زیبا و عالی قلم زده اید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا