🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگ سبز

(ثبت: 235803) بهمن 8, 1399 

برگ سبز

این آه سردِ شهر زمستانی من است
بوران و برف و واهمه ارزانی من است

حتی نگاه لخت درختان نیمه جان
مبهوت بی نهایت عریانی من است

رنگ چراغ و کودکی سیب صورتم
نام و نشان بخت خیابانی من است

عطر گلم اگر به مشامت نمی رسد
تقصیر لحظه های پریشانی من است

آنسوتر از عبور شما قد کشیده ام
جاییکه های و هوی مسلمانی من است

گل کرده ام نثار تو از من نمی خری!؟
این برگ سبز تحفه مهمانی من است

از پشت شیشه سمت عبور مرا بخوان
آنجا که مرز و بوم گرانجانی من است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 8, 1399

    درود بر شما
    عالی بود
    بی نقص و روان و به زبان روز
    لذت بردم🌺👏

  2. حسین شیرکوند

    بهمن 9, 1399

    🌸🌹🌸🌹🌸🌹🌸

  3. امیر اصلانی

    بهمن 9, 1399

    درود بر شما جناب معصومی

    چون همیشه غزلی از هر دو منظر فرم و محتوا سالم و بی نقص

    لذت بردم

    نویسان و پایدار باشید.

    💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا