🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر بال شوق

(ثبت: 221339) بهمن 8, 1398 

 

حيف ما در خواب بوديم تا کنون
يا کمی بی تاب بوديم تا کنون
در هياهوی سماع عارفان
از سحر در خواب بوديم تا کنون
روزها در پيچ و تابِ کوچه بود
ما کناری خفته بوديم تا کنون
پر هياهو پرسه می زد روز و شب
لحظه ها وامانده بوديم تا کنون
آرزوهائی که بس بيمار بود
آه ما دلمرده بوديم تا کنون
آب جاری بود در دشت جنون
از ازل ما تشنه بوديم تا کنون
فصل پرواز جنون آغاز شد
ما به خود دلبسته بوديم تا کنون
روح آوائی و نجوائی سرود
ما به زنجير بسته بوديم تا کنون
نغمه ها با سوزها دمساز شد
گوشِ دل را بسته بوديم تا کنون
دوستانم یک به یک بر بال شوق
ما به سنگر مانده بودیم تا کنون

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا