🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر کدامین کوی روی آرم ببینم جلوه اش

(ثبت: 211915) مرداد 3, 1398 

دلبرم، از دل برون، دیگر کسم همراز  نیست
سرِّ جان را با که گویم چون مرا دمساز نیست

در ره هستی نیازی کن به نازش بنگری
بینوایی نیست در عالم که او را راز نیست

بر کدامین کوی روی آرم ببینم جلوه اش
گویدم ای دوست بین این در کسی را باز نیست

گر بخواهی واردِ دروازه شهری شوی
راه را دریاب و دان بی علم را پرواز نیست

هوشمندان در طریقش  روز را شب می کنند
پرتو شب را ببین شب رو سخن پرداز نیست

سر به جانان می دهم، در سجده گاهِ عاشقان
هر که را در دل هوای حُب نشد سرباز نیست

عشق از روز الست در سینه دارد، ریشه ای
والیا در سینه بین این عشق را آغاز نیست

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

نقدها
  1. به به
    درودها استاد بایبوردی نازنین
    الحق زیبا و دلنشین است اثز خامه هنرمندتان
    هوشمندان در طریقش روز را شب می کنند
    پرتو شب را ببین شب رو سخن پرداز نیست
    مفهومی عمیق و صورتی زیبا
    بمانید

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 3, 1398

      سلام

      استاد زمانیان عزیز

      سپاس از همراهی تان…

      ممنون از خوانش زیبایتان…

      در پناه خالق کائنات

      🌈🌿🍃🍃🌿🌈

نظرها 12 
  1. جواد مهدی پور

    مرداد 3, 1398

    درود بر شما استاد بایبوردی عزیز

    زیبا سرودید

    لذت بردم از شعر پاکتان

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐💐💐

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 3, 1398

      سلام استاد ارجمند جناب مهدی پور دُرنگار

      سپاس از همراهی تان

      ممنون از نگاه زیبایتان

      در پناه حق

      🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

  2. مسیحا یاری

    مرداد 3, 1398

    سلام استاد مسلم کلمام و حکمت خدا را شکر با شما هم دوره شدم دوستت دارم

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 3, 1398

      سلام

      استاد مسیحا یاری ارجمند

      سپاس از همراهی تان …دوستی دوستان خدایی را ارج می نهیم …

      به دیده یِ منّت …

      🌹تقدیمی :🌷

      دوست دارم دوستی را بینِ هر یک دوستان
      بی ریا ،همچون گلی ،در بوته زاری ،بوستان

      همنشین ،با گل ،گهی ،بلبل ،قناری ،مرغ ها
      رویِ برگی شاخه گلها ،هر زمانی نغمه خوان

      ولی اله بایبوردی

      03 / 05 / 1398

      🌹🌺🌷🌸🌸🌷🌺🌹

  3. … سلام استاد
    ارادت دارم…

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 4, 1398

      سلام

      استاد ترکمان ارجمند

      سپاس از همراهی تان…

      🍃🌿🌈🌿🍃

  4. طارق خراسانی

    مرداد 3, 1398

    سلام و درود

    مانند همیشه حکیمانه و زیباست

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 4, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی والامهر

      سپاس از همراهی تان …

      شادکام باشید چو مهر عالمتاب

      🍃💐🌿🌿💐🍃

  5. سلام
    جناب استاد بایبوردی گرامی قدر

    بسیار زیبا ست سروده تان بزرگوار🌿🌺🌺🌺🌿

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 4, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب انصاری بزرگوار

      سپاس از حضورتان

      در پناه حق💐

      🌿🌈🍃

  6. مينا اميني

    مرداد 4, 1398

    درودها
    زیبا قلم زدید…💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا