🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بزرگداشت معلم

(ثبت: 238574) اردیبهشت 12, 1400 

بزرگداشت معلم

آنکس که با بلا باشد آشنا شما
من فی المثل چو بیدین و انبیا شما

چون کوه پایداری و آنکه روز و شب
در بحر صبر خوش می کند شنا شما

من چون زباله ی قابل به بازیافت
وان جوهری که مس را کند طلا شما

پیغمبریست با آنکه کارتان ولی
بسیار دور از مرز ادعا شما

از درد جهل بدتر یقین که نیست
من دلخوشم ازین می دهی شفا شما

گر شکر یک هزارم ز زحمتت کنم
چون آشنا نمودیم با حیا شما

دریای بیکران از فضائلات شما
کوه سخا شما دشت پر عطا شما

حسن سمیعی جندقی صارم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا