🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بزم ِ تماشا

(ثبت: 2962) آذر 25, 1395 
بزم ِ تماشا

          عشقت تمام  ِ  فاصله ها را شکسته است

          در را بروی  غیر  ِ تو جانانه  بسته است

          تکثیر   ِ استجابت  و   تفسیر   ِ آیه ای

          گلواژه های کشف ِ شهودت  خجسته است

          در ازدحام  ِ  حادثه ها می شوم  دخیل

          غیر ازتو  دل ، به مهرِ نگاری نبسته است

          دستان  ِ  التماس  ِ  مرا  در بغل  بگیر

          گلبوته های عشق ِتو گل دسته دسته است

          میخواهمت  به وسعت  ِ  تکرار  ِ  زندگی

          دیگر  نگاه  ِآینه  از شکوه  خسته است

          گفتم  بشوق  ِ  شانه ی مهرت  ترانه ای

          دیدم  غزل  به  بزم ِتماشا  نشسته است

          امشب  مگر  عیار   ِ طلا  را  رقم  زدی ؟

          بی خود ز خود از همه عالم گسسته است

نظرها
  1. علیرضا حکیم

    آذر 26, 1395

    درود بر شما بانوی گرامی

    شعر خوبی از شما خوندم

    موفق باشید

  2. مه ناز نصیرپور

    آذر 26, 1395

    بسیار عالی بود استاد بانو

  3. درود بر شما بانوی بزرگوار

    عالی بود

  4. حسن گائینی

    آذر 26, 1395

    سپاس گرامیم،عالی و بسیار زیبا

    هماره بسرایید به مهر

  5. طارق خراسانی

    آذر 27, 1395

    سلام و درود بر بزرگ بانوی شعر پاک

    عید میلاد نور بر  شما مبارک

    در محضرتان می آموزم

    الحق غزل گرم و جانانه ای ست

    ضمنا از ویرایش های شما هم تشکر می کنم  و به این کار خوب ادامه دهید

  6. درود بسیار زیبا ودلنشین بود

    قلمتان نویسا

  7. جواد مهدی پور

    آذر 28, 1395

    درود بر استاد گرامی بانو خیاط پیشه

    عالی مثل همیشه

    مأجور باشید  آسمانی سرودید

    مرحباااااااااااااااا

  8. قاسم پیرنظر

    آذر 30, 1395

    سلام  درودتان باد  گرامی بانوی وطنم

    خانم خیاط پیشه  بسیار بسیار زیبا مستفیض شدم دست مریزاد

    ایامتان شاد باد…………………………

  9. علی اصغر اقتداری

    اسفند 19, 1395

    بی خود زخویش        وزن درست می شود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا