🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بساز«داداشم»

(ثبت: 256609) اسفند 5, 1401 

 

بساز دوست داشتن را
اندازه بگیر مرا
میخواهم عشق
اندازه ات باشد
به سوی تو می آیم
خط بکش جدایی را
روزت مبارک باشه عزیز
به پاس ساختن
دوستت دارم
❤️❤️❤️❤️❤️
فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. زهرا آهن

    اسفند 5, 1401

    درود بر تو فاضله جان

    زیبا قلم زدی

    با آرزوی بهترین ها🌷🌺🙏🍃🌿

    • فاضله هاشمی

      اسفند 7, 1401

      سلام سپاس فراوان بانو جان ❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا