🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بساط گریه

(ثبت: 772) بهمن 21, 1394 
بساط گریه

????????????????????????????

عشق آمد و انگار دهانم را بست
عقل آمد و در کنارم آهسته نشست

درمانده ام از آمدن بی رفتن
هروز بساط گریه ی من پهن است 

عفت نظری

????????????????????????

نقدها
  1. عفت نظری

    بهمن 22, 1394

    سلام وادب خدمت استاد خراسانی عزیز و تک تک دوستان شعر پاک که به من لطف دارن  بیشتر از این شرمندم نکنید ممنونم  برای رباعی بساط گریه نظر دادید خوشحالم در جمع صمیمیی تونم عذر خواهم نمی تونم تک تک تشکر کنم  مانا باشید قلمتان نویسا

نظرها
  1. سوگند صفا

    بهمن 22, 1394

    سلام خانوم نظری عزیز…..

    خیلی خیلی زیباست………ماشالله عزیزم…

    احسنت…………………………………..

    یاحق

  2. زهرا حقیقی

    بهمن 22, 1394

    سلام خانوم نظری

    عشق آمد و انگار دهانم را بست

    عالی بود.عااااااالیییییی

    موفق باشید

  3. بهناز علی زاده

    بهمن 22, 1394

    درودبر شما بانو

  4. طارق خراسانی

    بهمن 22, 1394

    سلام

    شما در سرایش رباعی  استاد بی نظیری هستید.

    دلمریزاد

    در پناه خدا شاد زی……………………………………………………………

  5. عسل رادمنش

    بهمن 22, 1394

    سلام و مهر

    بسیار زیبا بود/مانا باشید

  6. نگار حسن زاده

    بهمن 23, 1394

    سلام عزیزم

    خیلی زیبا بود

    موفق باشی آبجی خوبم

  7. مينا امينی

    بهمن 24, 1394

    مانا باشی بانو و موفق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا