🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بعد تو…

(ثبت: 1002) اسفند 23, 1394 

بعد تو… 
دین ز کفم رفت 
خدا رفت و هما رفت 
مهر و تسبیح و دعا رفت 
و شد زندگیم فال به حافظ 
که هر آن لحظه گرفتم 
شعری آمد و چنین گفت:
میرود یار 
خدا یار و نگهدار
.
.
.
“قایـــــــق خـــــــاطره هـــــــا “

نظرها 13 
  1. سوگند صفا

    اسفند 24, 1394

    سلام و عرض ادب

    و خیر مقدم و خوش آمد محضرتون جناب امیدی بزرگوار..

    با اولین شعرتون در سایت غوغا کرده اید…….

    خیلییی نیمایی زیبایی بود.خیلییی

  2. نگار حسن زاده

    اسفند 24, 1394

    سلام و عرض احترام جناب امیدی

    خیرمقدم عرض می کنم.خوش آمدید به خانۀ خودتون

    بسیار زیبا بود

    درود بر شما

    • بشیر امیدی

      اسفند 25, 1394

      درود بانو 

      سپاس فراوان از لطف شما 

  3. علی معززی

    اسفند 24, 1394

    سلام دوست عزیز

    خوش آمدید

    بسیار عالی بود….

  4. عسل رادمنش

    اسفند 24, 1394

    سلام و مهر

    خوش آمدید به شعرپاک

    بسیار عالی بود/ مانا باشید

    • بشیر امیدی

      اسفند 25, 1394

      درود بر شما 

      متشکرم 

      برقرار باشید 

  5. سلام وخیرمقدم خیلی خیلی خوش آمدین به سایت پاک

    نیمایی عالیی بود

    برقرارباشین

    درپناه حق

    • بشیر امیدی

      اسفند 25, 1394

      درود و سپاس از شما

       پیشاپیش بهارتان زیبا 

  6. سمانه تیموریان

    اسفند 25, 1394

    عرض سلام

    خوش آمدید ………….. 

    بسیار زیباست 

    پیشاپیش سال نو رو خدمتتون تبریک عرض میکنم 

  7. مينا امينی

    تیر 10, 1395

    درودها 

    بسیار عالی

    • بشیر امیدی

      تیر 13, 1395

      درود خانم امینی 

      ممنون از لطف شما 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا