🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بقیع…

(ثبت: 13080) بهمن 1, 1397 

پنجره هایت تشنه ی کدامین دیدارند؟!
سکوتت از چه روست؟
چه گم کرده ای در خود
که دیدنش را کعبه آمال شیعیان کردی؟!
چه در دل داری
که زبان گفتنت لال است!
کبوترهای خسته ی نگاه عاشقانت
دنبال چیدن چه دانه ای
از خاک غریب زمینت هستند؟
خاکت آبستن چه حادثه ای است
که نیاز شیعیان
و دعای سحرگاهان
مهدی شده
وقتی
اشکِ یاسی می ریزد
می بیند و
می داند
قبرِ شبانه به خاک
امّ ابیهای محمّد و
دختر آسمانِ خدیجه کجاست
ولی من…

ای بقیع
بگو برایمان
چه در دل نهان کردی
که این همه مشوش شده ای…

 

سعید فلاحی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا